Merhabalar 🌸 Hamileliğimin ilk başlarında ara ara nadiren minik bulantı hisleri olsa da hiç kusmuyordum. 10+4’te ilk defe kustum şimdi 4-5 güne bir kusmaya başladım sabahları saat 12’ye kadar genelde. 2 gün önce de kusmuştum şimdi bugün yine. Ve şu an 12+6’yız. Kusmamın sebebi başka olabilir mi? Böyle geç başlaması normal mi? Kan değerlerim gayet iyi, idrar yolu enfeksiyonum da yok. 2 gün önce ikili tarama yapıldı bebek de gayet iyi neden böyle oluyor anlamadım, korkmalı mıyım?