Şuan öyle karışık duygular içerisindeyim ki bu ikinci gebeliğim olacak oğlum 16 aylık ve ben bir yanım hüzünlü bir yanım sevinçli oğlumdan öncede oğluma hamileyken ki serüvenim çok zorluydu kan pıhtılaşmam vardı sürekli düşük tehlikem vardı öncesinde kaybım vardı belki de bunlar beni korkutuyor aynıları yaşarım korkusu neyse hanımlar rabbimin bir lütfu diye kabul etmekten başka yapacak bişey yok ve tabi şükretmekten de rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın. Sizlerle paylaşmak istedim yıllardır buradayım. Kan pıhtılaşma var ne zaman iğneye başlamam gerek unuttum ben bunları öğleden sonra sağlık ocağına tahlile gidicem de kadın doğuma hemen gitmeli miyim? Cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler..