Fahriye1937 Hamisler selam, nasil geciyor 29. Haftaniz? Benim duygu durumuma yansidi herhalde en cok, onun disinda kramplarim cok oluyordu magnezyum kullaniyorum artik olmuyor. Karnim da kendini gostermeye iyice basladi
Ozlemiskndr Fahriye1937 benim bebiş çok hareketli karnımda gergin patlicak gibi oluyor bazen 😆 ağrım yok çok şükür 3. Aydan beri magnezyum kullanıyorum