AyFa1608 yok yok hiç kullanışlı değil sütyeni takıyodum sabaha kadar heryerim ıslanmış oluyo hiç tutmuyor göğsü tutmadığı için süt oluyor kıyafetler. Ama atletle aşırı rahat ettim bakabilirsin lcw uygulamasından. Önü çıt çıtlı olan var ondan aldım banyoya girince bile hemen elimde yıkayıp kombiye koyuyorum yapamıyorum atletsiz.