Efulice Benim de idrar yolu enfeksiyonum vardı hatta bir keresinde idrar yaparken idrardan kan gelmişti doktorum hastaneye yatırmaya karar vermişti fakat enfeksiyon bölümündeki doktor antibiyotik ile geçer hastaneye yatacak kadar değil. İlacı kullanın geçmezse ona göre tekrar gelirsiniz demişti. Zaten verdikleri antibiyotiği özellikle sordum bebeğe zarar vermeyen antibiyotik veriyorlarmış.