Merhabalar,
Şu an hastanedeyim 38+3 üz bebek 3300 olmuş alttan baktı tekrar ve açıklık yok.
Neden normalde ısrar ediyorsun dedi doktorum bu doğum seni çok mutlu etmez dedi çatı kemiğinden dolayı.
Çok yırtığın olur dedi istersen başka doktora da danış dedi.
Şu an nst ye bağlıyım Medipol Çamlıca takipliyim.
Şok kararsızım napcam bilmiyorum anneminde normal olmamış iki çocuğu devlet Hastanesi’nde size de böyle denildi mi naptınız yardomcı olur musunuz?