Merhaba bugun 34 haftalik olucaz insallah.dunenden beri sanki bir azalma var. Zaten butun gun yatiyorum normalda cok olmasi lazm degilmi? Rahim agzi kisaligi nedeniyle 25 mm oldu ve doktor yatmami soyledi bu konuda bilgisi olan varmi ? 😔 cok endiseleniyorumm