Artık bi kaç haftam kaldı ama eksikler bitmiyor sanki:) sorum şu anneler sizce anne yanı beşik çok gerekli mi ? Bi tane normal beşiğimiz var sallanmıyor büyüyebilen bi beşik ama yine bi tane de uygun bi anne yanı sallanabilir bi beşik alsam mı diye düşünüyorum napsam ?