Melisdnz Dün gece fitili kullanıp uyudum ve sabah uyandım iç çamaşırım ıslak bir şekilde akıntım oldu yoğun bir akıntım var doktorum enfeksiyon için vermişti başına gelen var mi?
mother2 Melisdnz ay gecen bende boyle post actim canim icini temizliyor intihabi korkma ben de var o simdi
mother2 Melisdnz trivag fitil kullandim ben ama cok durdurmadim acikcasi o bile yetti ama cok fazla akintim var
Melisdnz mother2 3 gün kullandınız değil mi ya açıkçası bende hissettiğim bir enfeksiyon yok gibiydi doktor idrar tahlili yaptırmak istedi orda farketti ben hissetmemiştim olduğunu normalde hissederim kutunun içinde 3 tane var 3 ünü kullandınız değil mi
mother2 Melisdnz yok canim birini kullandim ben cok degildi ama ben de hissetmedim acikcasi ama sancim oldu sonra bi tane kullandim sase oln tozu da ictim iyi oldum biraz