Sevl Kızlar 30+4 de 1550 kiloydu 31+2 yim 2050 olmuş ne güzel kilo almış maşallah erik kompostosu içmiştim çok ondan olabilir sizede fikir olsun 😊
shlmv22 Sevl benim 20. Haftam 315 gram dedi doktor normal mi sizce doktorum normal dddi ama burdaki yorumları okuyunca kafam karışıyor 🤦♀️
Asli2023 Sevl bende 37+4haftaligiz dün kontrol vardı 4kg idi..bol bol havuç ve meyve yiyorum.. ben kilosu için diil mide yanması olduğu icin
Gizzgzz shlmv22 normal bence 21. Hafta 400 gram brnimki doktor haftasına göre normal dedi rahat ol :)
Baltopu2 Asli2023 canım normal doğum mu sezaryen mi senin doktorun birşey söyledi mi?benimde 28 haftalıkken bana 1460 demişti ve fazla böyle giderse sezaryen dedi 🤦🏻♀️o haftalar isizn kaçtı acaba.ikinci doğumum normal olmasını istiyorum çünkü
Nurbost Baltopu2 28.haftada benimki 1330du önden gidiyo demişti doktorum 1 hafta. En son 32.haftada gittim 5gün önden gidiyo dedi. Yavaş yavaş haftasını yakalayabilir canım
Asli2023 Baltopu2 o haftaları hatırlamıyorum canım ben..ama benim sindi 4.gebeligim olacağı için baglatacam o yüzden sezaryen olcak..diğer üç doğumlar normal oldu