HaA Ulduz2345 benim 21+5 450 gr ama doktorunuz gelişimi güzel dediyse sorun yok önemli olan o her bebek aynı irilikte olmuyor 😌
Esrbenn Asli2023 doktorunuz kilosuna ne dedi peki sezeryan mı öneriyor yoksa normal doğurabileceğinizi söyledimi
Mervim Asli2023 doktorunuz kiloyla alakalı be doğum şekliyle alakalı ne diyor. Bende 37+3 teyim 3400 kilosu bana çok diyorlar sezeryana gider 😕
mmiraclee 28+1 haftalıkken 1400 grdı prensesim 32.haftaya girdik cuma kontrolümüz var bakalım kaç olduk😍