CeydaST bu ay böyle oldu ama ben her ay kontrollerimi yaptırırım kist filan hiç birşey yok bu ay çok fazla belirtim oldu lekelenme olunca hamileyim ben dedim kendi kendime ama kan testi öyle demedi geç döllenme yapabilir mi eğer aadet olmazsam 1 şubata randevu alayım dedim