Merhaba hanımlar. Bebeğim 38+0 da 3500 gr dı ve ölçümlerde karın çevresi 40 haftayı aşmış olarak çıktı. Doktorum normal doğumda omuz takılması olabileceği için sezeryanla alalım dedi. Ben normal doğum istediğim için cumaya kadar bekleyelim bebek kendi gelmezse alalım diyor. Aynı durumu yaşayıp normal doğuran var mı? Ne yapmalıyım çok kararsızım