Happinessoon Bir ülkücü olarak kızıma Allah nasip ederse almila ismini koymak istiyorum sizce nasıl? 😇
SimaTuranAslankaya Happinessoon kızıl elma veya al yanaklı anlmlarına geliyor kızım olsa aklımdaki isimlerdendi nasibim erkekten yana oldu bence güzel ve as bulunan bi isim
sonsuzmasalim Happinessoon çok hoş bir isim. Bende bi ara düşünmüştüm ama eşim beğenmemişti. Sonra zaten oğlan olacağı belli oldu 🙈😅
Happinessoon SimaTuranAslankaya aynen al yanaklı yiğit türk kızı anlamında diye biliyorum anlamını sevdiğimiz için istiyoruz daha çok 😇
Yesimalmila Happinessoon bizde Almila koyduk ama haleb tereddüt etmeden duramiyoruz. çünkü duyan anlamiyor armila almira almina armine diyen bile var. cocuk ilerde zorlanir mi düşünüyoruz. ailelerimiz de hic begenmedi ama inatla koyduk bakalım
Happinessoon Yesimalmila amannn yahuu insanlar hep böyle söyleyemiyolarlar benimde ismim büşra bizim oranın yaşlıları müşre müşray vs diyolar boşverin bence çok güzel isim siz telaffuz ettikten sonra sıkıntı yoktur sağlıkla büyütün inşallah♥️
Eceeee Happinessoon ismini anlamıcaklar ve her girdiği ortamda ismini kodlamak anlatmak zorunda kalıcak resmî dairede okulda kayıtta vs vs yanlışlar olur bence uğraştırmamalı isim. Ama insan farklı bişey istiyor anlıyorum
Happinessoon Eceeee aslında bende dediğiniz gibi bilindik bi isim istiyodum ama eşim asena ülkü vs isteyince almila daha kibar geldi
Merveee277 Happinessoon canım ülkücü olarak düşünüyorsan ismin doğrusu Almıla. Ne yazıkki internette genel olarak almila olarak geçiyor
Asya_2402 Happinessoon Bence de çok güzel bir isim.Kızım olsaydı ismi Asya olacaktı ama 2. Bir kızım olursa düşündüğüm isimlerden biriydi 😊👍🏻