Ben neresi neremde anlamıyorum bebeğim 32 de baş asagiydi , 34 te başı yukarı çıkmış şimdi 36 da tekrar baş aşağıda inşallah daha dönmez , artık plates topunda falan ziplayayim diyorum ama hıçkırık nasıl duyuyorsunuz yaa benim ikinci çocuğum ne kafası nerde ayağı nerde anliyorum ne hıçkırık mickirik duyuyorum 😂