aysenurlina_00a Leyla26-06 hala doğumunuz başlamadı mı? Benimde geldi bekliyorum korkuyorum baslayacak diye 36+4 suan
Defnedmr Kızlar çatıdan sonra kan gelmesi ardından kahverengi akıntı gelmesi normal mi, bu kahve akıntı nişan olabilir mi?
01_02sultan Defnedmr benim ilk gebeliğimde dee çatı muayenesinde sonra kanamam oldu ebe kuzenimi aradım kanaman durmasa doktora görün demişti, sabaha kadar bekledim kanamam devam ediyodu doktora gittim doğum yaptım 😁
Senemsu Ftmnr_35 aslaa kendini kasma en ufak bir acı bile hissetmiyosun canım ben çok alttan muayane oldum.Zaten doktorun içine soktuğu şey jel gibi hemen içine giriyor bacaklarını kendine iyice çek arasını da tam aç kasma kendini hemen girer
Bilgelihayat Ftmnr_35 Benim doktorum 37. Haftada çatı muayenesi yaptı, kendimi hiç kasmadım ve bu yüzden canım yanmadı. Yani aslında eşinle ilişkiye girerken nasılsa , buda aynı hatta jel sürüp muayeneyi yaptıkları için daha hafif diyebilirim.
yaseminkuzeyaysiii Ftmnr_35 31 hafta alt muane için çok erken . Hiç bir acisi yok kendini kasarsan o kasılma ağrısıdır kendini rahat bırak :)
Kirmizibalik1 Kizlar bu alttan muayene,alttan ultrasona benzer bisey mi? Ultrason cihaziyla sokup bakti mesela agrisiz acisiz sadece rahatsizlik hissi vermisti
01_02sultan Defnedmr olabilir ama agrınız ve kanamanız yoksa korkmayın çatı muayenesinden sonra genelde kahve rengi akıntı olabilir ama agrıyla beraber kanama olursa ihmal etmeyin derim
Mom-Burcu Bu çatı muayenesi gerekli birşey mi bayanlar bi tanıdığım ilkinde bilinçsizlikten yaptırdım sonrasında yaptırmadım yaptırınca kanamam geldi doğuma gittim felan dedi
Defnedmr Mom-Burcu yapı olarak normal doğuma müsait olup olmadığınıza bakmak amaçlı yapılıyor sezeryan gerekliyse siz sancı cekmeden sezaryeniniz planlanır boşuna sancı çekmemiş olursunuz.
Leyla26-06 Damlamsu aslında 2 gün erken olmuş oldu 37. Haftada yapılıyormuş çünkü muayene ama ağrım sızım kanamam olmadı çok şükür
Helinozan Leyla26-06 bi kere banada yapmaya çalıştı ama kendimi çok kastim bağırdım çünkü canimi cok aciti izin vermedim söyle plastik geniş bisey soktu şuan 37+4deyim carsamba günü yine gidecem cok korkuyorum muyanden
Leyla26-06 Helinozan ben aletle olmadım o yüzden yorum yapamıyorum benimde hep korkulu rüyamdi inanın çok korkuyordum mecbur yapacağız diyince besmele çektim canım hiç yanmadı desem yalan söylemiş olurum ama dayanilmayacak bir ağrı değildi korkmayın rabbim kerim acısız bir şekilde atlatirsiniz insAllah
Leyla26-06 aysenurlina_00a şuan 38+2 deyim sancılarım bir haftadır başladı yarin kontrolüm var yarın olacak gibi hissediyorum karnım bayağı aşağı indi evde sancimi çekme taraftariyim ne yalan söyleyeyim ama onun dışında kanamam suyum gelmesi yaşamadım korkmayın kanamanız yoksa bebeğin hareketlerinde azalma yoksa içiniz ferah olsun
aysenurlina_00a Leyla26-06 Allah yardimcin olsun canim bi avazda kurtarsin insallah 🙏 nişanın kaç haftalikken gelmeye basladi
Leyla26-06 aysenurlina_00a rabbim razı olsun cümlemizi rabbim tek avazda kurtarsın insAllah canım 36+5 de canım