Tapar_selma ben 7. Aya kadar kadın doğum doktorumun yazdığı tiroid ilacını kullandım, 7. Aydan sonra doktorumu değiştirdim endokrine görünmemi söyledi öyle devam ettim. Ama bence ilacı sağlık ocağı bile yazıyo hastaneye gitmediğimde yazdırıyordum diye hatırlıyorum