Laleozkan_09 oglusununannesii yeğenimde kullanmıştık onun kafa yapısı da uzun olmuştu sonradan baş yastığı kullandık düzeldi. Ben kendi çocuğumda da kullandım bizde de aynısı oldu. O zaman fark etmemiştim yataktan kaynaklı olduğunu kendi kızımda fark ettim. Şimdiki çocuğumda kullanmıcam Allah o günleri nasip ederse
ebruserdal oglusununannesii temmuz ayında doğum yaptım ben e bebekten aldım e bebeğin markasını hala da kullanıyorum salonda besiginde bence alınmalı ve en azından gece korkun olmuyor boğulur mu kusar mi diye ben iyi ki almışım dedm keşke ilk kızımda da kesfetseydim dedm
HcrHcr oglusununannesii e&e marka trendyoldan aldım, yolculukta falan çok rahat kullanılır taşımak için de bir de genişliği gerçekten çok iyi tavsiye ederim. Fiyatı 350 tlydi.
Asli1923 Ben almayı düşünüyorum ama kuzenim gerek yok beşiğin altına kitap koyarak eğim yaptık dedi, bütçenizi zorlayacaksa almayın önemli olan eğimli olması yatağın
Basak000 Laleozkan_09 sürekli onda yatırmak yerine sadece geceleri yatırsak yine mi öyle olur acaba. Siz nasıl kullanmıştınız
Laleozkan_09 Basak000 gündüzleri salonda koltukta ya da beraber yatakta emerek uyurdu. Geceleri beşiğinde uyurdu. Reflü yatağı da beşiğindeydi 3 ay kadar kullandım sonra kaldırdım. Siz tam tersini yapın. Gündüzleri yatırın Beşiğinin yatağını da az eğimli yaparsınız kusan bir bebek ise. Yan yatırırsınız dönüşümlü sağ sol olarak bazen yüz üstü şeklinde yaparsanız hem kafa yapısı bozulmaz.
Gokcemm11 oglusununannesii eevt gerekli ama şöylede bi fikir vereyim beşik yatagının altına havlu katlayıp koymustu hemşireler baş kısmına ve eğimli durmustu yatak reflü yatgı gibi aynı bu fikirde denenebilir bence
Basak000 Laleozkan_09 aslında gündüz hep gözümüzün önünde oluyor. Gece daha çok aklımız kalmaz mı sanki gece daha önemli gibi
Gizemli oglusununannesii benim bebeğimde reflü çıkmıştı ben kendim eğilimli yapmıştım. Bütçeniz yoksa elzem değil çareleri var