nurs2103 o haftalarda ben de hastalandım bol öksürüklü ve 1 ay iyileşemedim. Günde 1 ıhlamur, 1-2 limonlu siyah çay ve bol bol sıcak limonlu ballı su içtim o biraz yumuşattı boğazlarımı. Bal-karabiber-zencefil karıştırdım. Hiç ilaç içmedim zaten doktor da ilaç vermemişti parolden başka. Bol bol dinlenmek gerek, biraz iyi hissedince de ayaklanmamak gerek tam geçene kadar dinlenmek lazım 😀 ama bebeğe hiçbir zararı yok doktora da sormuştum şimdi de 29. haftayı bitirmek üzereyiz bebiş gayet sağlıklı inşallah sonuna kadar böyle devam etsin ☺️