39+5 im şuan ,doktorum cuma istersen sezeryan olarak alalım bebisi (o zaman 40 olucam) ,istersen suni sancı ile ,istersen de 41 e kadar bekleyelim dedi .Sezeryan demesinin sebebi de benim artık doğurmak istiyor olmam bebekte bı risk yok yani suanlik.kararı bana bıraktı siz olsanız hangisini seçerdiniz ve neden ? ben çok kararsız kaldım ne yapmam gerektiği konusunda.. şuan bebeğin sıvısı gelişimi vs hepsi olmasi gerektiği gibi herhangi hi sıkıntı da yok.