babyugur Selam kizlar,1 hafta falan oldu korunmayi birakali,testde boyle silik bir çizgi çıkdı,gebelik varmi sizce?boyle silik cizgiyle kalaniniz varmi?
Nurkcy babyugur teste göre var görünüyor ama hemen mi belirdi çizgi. Bide bi haftada olması şaşırtıcı ama farklı bi test deneyin bide onda da varsa kan verin derim.
Kyy01 Bir haftada döllenme olmaz ki öncesinde şüpheli ilişkin varsa belki korunuyoruz diyorsun on on ki gün döllenme süresi var yumurtlama gününe fln denk getirdiysen ihtimal artar
babyugur Kyy01 Evet ondan once 1 kere yanlislikla olmus diye,sonra korunmayi birakmayi karar vermisler
babyugur Nurkcy Dediğim gibi,onceden bir kere yanlislikla olmus,son bir haftadada tamamen korunmayi birakmişlar,ilk defadan kala bilirmi?
Nurkcy babyugur İlk defada kalabilir tabi yumurtlama anına denk geldiğinde, ama bi hafta içinde gebelik hormonu yüklenmez genelde 15 gün sonra teste çıkar.