Herkese merhaba. Biz daha çok çok miniğiz 10+3 🤭 ama hamile kalmadan öncesinden beri istediğim şey normal doğum. Çoğu kişiden özel hastanede doğumların genelinin sezeryana yönlendirildigini duydum. Doktorum Serkan bodur. İlgisinden ve bilgisinden çok memnunum şu an. Serkan bodurla yakın zamanda normal doğum yapan var mı. Bir de güncel doğum fiyatları şu an ne kadar acabaaaa. Beni aydınlatabilir misiniiiiizz 🥲