Kolestaz sebebiyle doktorum 37.haftada doğuma alcağını söyledi. Önce suni sancı deniceklermiş. Doğumun kolaylaşması için neler önerebilirsiniz? Hurma yemek gibi falan. Şu an 33.haftalığım. 36.haftadan itibaren hurma falan yemeye başlasam etkili olur mu sizce?