Naz1324 evet benim canım 6 haftalıkken şiddetli kanamam ve sonrasında kahve lekelenmem oldu. Daha öncede 6 haftalık düşük yapmıştım. İki gece hastanede yatış yapıldı serum iğne ilaç her türlü tedavi uygulandı. Kese etrafında mandalin büyüklüğünde kanama alanım vardı. Şu an 16.haftanın içindeyiz ve çok şükür ki kanama alanım bitmiş. 2.5 ay boyunca evden hiç çıkmadım özel okulda öğretmendim istifa ettim. Lavabo banyo harici asla yataktan kalkmadım. Ve şükür ki atlattım