Sariilayda16 Günaydın güzeller güzeli anneler ve anne adayları muhteşem bir gün olsun hepimiz için. Adetime daha 4 gün var ama WC girdiğinde peceteye Açık kırmızı renkte kan geldi sizce yerleşme kanamadı olabilirmi? Aylardır ilk defa böyle birşey yaşıyorum.
Sinem0135 Sariilayda16 kuzum aynu durum benım başıma gelkdı pembe renkte lekelenmem oldu regl oldum sandım erkenden ertesi gün hiç kanamam yokdu . Kendım de Laborant oldğum için hemen test yaptım 166 çıktı . Tabi suanda bebeğimi başka bir sebepsen kaybettim ama . Bence sende de bu durum OlAbilşr . Ama sana tavsiyem tam adet gününü bekle inşallah herşey gönlüne göre olsun 🤲🏻❤️
Yavuz123 Canım bende yaşadım yerleşme ama kan tahlilim 0.2 bilmiyorum kafam öyle karışık ki bu durumu yaşamaktan yoruldum artık
Yavuz123 Sinem0135 aadet günüm geldi geçiyor canım ama sonuç 0.2 anlamıyorum bu kadar belirti varken niye böyle düşük bir sonuç çıktı. Acaba diyorum ki kimyasal mı geçirdim belki başta yüksekti ama sıfırlandı 30 ocağa randevu aldım kadın doğumdan ultrasonla bakmalarını istiyorum çünkü birşey var gibi hissediyorum hamile kalmama engel hiç birşey neden yok hep kontrollere gittim fakat niye kalamıyorum anlamıyorum
Sinem0135 Yavuz123 stres de çok etkiliyor ne yazikki canım . Akşına bırakmaya çalış. Aynn ultrason daha iyi fikr olur kafan da rahatlar . İnşallah em kısa zmnda güzel haberler alırsın ❤️