Zeynepozcan aynilarini yasadim ne dis gebelik denilebildi ne normal gebelik garip bi yere yerlesmisti ama bende ic kanamaya sebebiyet verecekti. 7. Haftanin icinde oldugumuz icin keseyi kucultmek icin once metatraksat diye bi doz igne vurdular sonrada kurtaj icin olan ilactn kullandim ama dusmedi ne yazikki yalnizca yogun bi kanama yapti. Kurtaja alindim, kesenin yeri cok uzakta kaldigi icin kurtajlada alamadilar. Son olarak kamerali histeriskobi oldum ve onunla tamamen temizlendi. Zor gunlerdi simdi hatirladikca ne cok uzulup agladimi bi bilsen, allah sabrini veriyor 5 ay sonra tekrar supriz bi sekilde gebe oldugumu ogrendim yarin 28. Haftma giriyorum. Allah yardimcin olsun canim.