berkinannesi_03 kızlar iki gündür uyanıyorum sağ elim şiş ve uyuşma omzuma kadar Bir ağrı var neden böyle oluyor
TTtutku berkinannesi_03 vücudumuz çok hızlı değişiyor kan hacmi artıyor bazen eşit dağılmıyo olabilir kan veya sağ tarafa çok yatıyosundur
Kaderkkkkk berkinannesi_03 benim de öyle oluyor gece uyurken iki elimde uyuşmuş oluyor bazen dirseğime kadar bazen bileklerime kadar
Rakibeozturk berkinannesi_03 aynı şekilde ıkı gündür sağ elim şişmiş bir şekilde uyanıyorum başka yaşayan var mı diye direkt buraya bakmaya gelmiştim sizinki geçti mi
berkinannesi_03 TTtutku ben damar tıkanıklığı felan sandım genelde sola yatıyorum ama buda olabilir çok sağol canım bilgilendirdiğin için 🌸
_Ceyda_ Bende de bazen elimde karıncalanma yanma uyuşma oluyor . Karpal tünel sendromu diye bir şey varmış hamilelikte de olabiliyormuş sinir sıkışması . Öyle bir şey vardır diye tahmin ediyorum çoğu gebelikte oluyormuş zaten