Benim de bu gece iğnenin 12. Günü dolacak . Sabahları sırt ve bel ağrısıyla uyanıyorum kasıklarım da ara ara ağrıyor. Dün öğleden sonra dayanamayıp kaset test yaptım tek çizgi çıktı yani ikinci çizgi göremedim açıkçası. Ama erken yaptım belki 2-3 gün sonra çıkar diye kendimi teselli ediyorum. Yarın sabah tekrar erken gebelik testi ile denemeyi düşünüyorum. Duruma göre de cumartesi kan testi vermeyi düşünüyorum. Bu ağrılar boşa olmasın diye dua ediyorum. Bugün de kandil Allah herkesin dualarını kabul etsin ☺️ gönlümüze göre versin inşallah.