Edasonmez Merhabalar 6. Haftada doktora gitmiştim kese göründü bebek için tektaş görünümünde dedi doktor şuan doktora gitmeye korkuyorum acaba duyamazsam diye normal mi kalp atışı duyulmaması
EsraKadir-25 Kalp atışını Duyamazsa şayet nefesini tut bakarken öyle daha rahat duyulur alttan bakmaya gerek kalmıyor öyle olunca ben öyle yapmıştım ☺️
EsraKadir-25 Kalp atışını Duyamazsa şayet nefesini tut bakarken öyle daha rahat duyulur alttan bakmaya gerek kalmıyor öyle olunca ben öyle yapmıştım ☺️