Rumuz123456 Fatosca rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin en kolay şekilde ☺️ bana da dua eder misiniz 40+0 olduk hiçbir belirti yok 🥺
Defneninannesi- Fatosca allah yardimcin olsun vende 41 haftalik oldum yarin suniyle normal dogum baslatacaklar
Fatosca Euphoriaa 36+5de gece sancıyla gelip bi anda kendimi ameliyathanede buldum ama çok zooooor :(((