Esoes bende ilk doğumum da gtiptim devamlı öksürük vardı sezeryan olmuştum doğumdan sonra çok zor oluyo öksürdükçe dikişler patlıycak gibi hissediyo insan. Öksürüğünüzü geçirecek şeyler deneyin enazından doğuma kadar ne kadar azalırsa okadar iyi olur sizin için geçmiş olsun.