Zumra333777 Kızlar 11 haftalık gebeyim her yemek yedikten sonra nerdeyse ağzımda öyle kötü bir acı tat oluyo ki bu normal mi sizde olan var mı
1991c Zumra333777 evet cnm normal benim 15 16 haftaya kadar devam etti geçti sonra oh be dedim yediğimden tat alamıyordum çünkü 🤣 38 haftlıpım son ayda geri geldi yediğim her şey sonradan ağzımda zehir oluyor 🫠
Pnr60 15,16 haftama kadar oldu sakız çiğne biraz olsun gidiyor o an daha sonra kayboluyor zaten ara ara oluyor