Kızlar ben geceleri yatarken ayaklarımın altına yastık koyarak uyuyorum sanki belimin ağrısına iyi geliyor gibi hissettim bunu sürekli yapmanın bir zararı olur mu sizce googleden baktığımda omurga etrafındaki bağların gerilmesine ağrıların artmasına sebep olur vs. Yazıyorda benim gibi yapan var mı ?