-Beyzanurr 2 3 gün içinde gösterdim doktoruma sonucumu.. yaklaşık 25 gündür de ilacı kullanıyordum. Biraz endişelerim vardı çünkü sabahları çok kusuyordum. İlacı içip kustuğumda olmuştu ama yine de etki etmiş 😊tabi kişiden kişiye ilacın dozajının etkisi değişiyordur