Yesraan bende 30 a giriyorum solda asla uykuya dalamıyorum rahat edemiyorum nefes aldırmıyor çünkü basınç oluyor mideme doğru , sağda resmen nefes alıyorum rahatlıyorum ama uzun süre yatınca bi tedirgin olmuyor değilim o yüzden sola da mecbur yatıyorum ayaklarım ödem oldu artık uzun süre ayakta durunca da ağrı oluyor