Tubazeynepalin Ayımdayım belim ve kasıklsrım ağrıyor şortum komple ağrıyor alt karnım ağrıyor 2-3 gündür sebebi nedir sizce normal mi siz ne yapıyordunuz sırt ağrınız için
Ozlem77 Tubazeynepalin burda durayım çok merak ediyorum başka aynı durumu yaşayan var mı ve ne sebeple
Ozlem77 Tubazeynepalin sıcak duş almayı deneyin enfeksiyonunuz var mı bi onu araştırın yada ilaç yan etkisi olabilir benim ishalden ağrıyormuş kaçgündür ama hala karnıma elim ayağım değse ağrıyor
GokceMom_ Tubazeynepalin bende 22+3 haftalık hamileyim benımde belım agrıyo geceleri yatamıyorum saga sola dönuyom yıne agrıyo bugun ılık duş aldım iyi geldi biraz ama agrı tamamen gecmıyo bende aynı durumdayım senınle
Mervenur_19 Tubazeynepalin bende 23 haftalık hamileyim ve 1 aydan fazladır bel ağrısından ölüyorum resmen geceleri uyutmuyor sağıma soluma dönemiyorum şimdiden böyleyse sonunu düşünemiyorum gerçekten
Tubazeynepalin Ozlem77 enfeksiyonum var evet baya da yüksek çıkmıştı ilaç kullandım bitti o da pazartesi randevum var
anakuzusuu Haftadayim. Aynı durumdayim geceleri bel ağrısından uyuyamıyorum resmen😢😢sürekli sağa sola dönmekten takatim kalmıyor
GokceMom_ Tubazeynepalin valla bılmıyorum canım doktora desem bı çaresi varmı onuda bılmıyorum ama napalım bebişlerimiz için dayanıcaz onlar saglıklı olsunlarda sag salım kucagımıza alalım da ınsallah ❤️🤲
Kitapkurduuu Tubazeynepalin 26. Haftadayım bende bel ve sırt ağrım bitti şimdilik bacak ağrılarım başladı şimdi de 😁
Mervenur_19 Tubazeynepalin aynen tutulmuş gibi ve geçmek bilmiyor bazen de bacağımın üzerine basamıyorum ağrısı vuruyor
Minnieand Tubazeynepalin magnezyum geçiriyordu benim ağrılarımı bi de ringer laktat diye bi serum var o rahatlatıyodu. Benim susuzluktan oluyodu bol bol su için