ysmnkrc Zehross03 üzülme kuzum vardır onun da zamanı sana gelmek için bekliyor bebeğin aslında ama doğru zaman olmadıgını biliyor belki bi bilmiyoruz 😢
Zehross03 ysmnkrc zaten ilk ayımdı bakalım artık bekliycez ne zaman gelirse sende var gibi kuzum hepsinde çıkmış çünkü inşallah vardır haber et mutlaka🙏🙏🐥
ysmnkrc beyzaturker56 inşallah canım ben de arkadaşlar paylaşırken hep kendim yaşıyormuş gibi heyecanlanırdım mutlu olurdum. Ne hissettiğini çok iyi anlıyorum 😙
ysmnkrc aysima-nursima devlet hastanesine yaptırdım o yüzden gecikti ama dayanamadım özele geldim şimdi yarını bekleyemedim 🥲 bir iki saate çıkar dediler 🙏🏻