Merhaba kızlar 37. haftamızdayız bugün ilk nst ye girdik ufak tefek sancılar dışında sorun çıkmadı.
Ama doktorum Ultrasonda bebeğin kilosunun 3800 olduğunu başının 41 haftayla uyumlu olduğunu ve sezaryen olacağımı söyledi. 20 günde 700 gram almış. Böyle giderse obez bebek kategorisine girecek doğuma kadar diyet yapmalısın dedi. Sizce kilosu fazla mı 😔