İlk adetim gecikmişti test yaptım pozitif çıktı. Daha sonra randevu alıp kan testi verdim kanda da pozıtıf çıktı beta hcg değerim 450 idi. Aradan 4-5 gün geçtikten sonra kahverengi lekelenmem oldu ben yerleşme kanaması olduğunu düşünmüştüm. Sonrasında regl sancısı gıbı ağrım oldu acile gittim tekrar kanda betaya bakıldı degerım düşmeye başlamıştı. Doktorlar kimyasal gebelik olduğunu söyledi. Her ihtimale karşı bana dil altı hap verdi o an. Kişiden kişiye değişir tabi bu durum ve acı eşiği.Benim sadece sancım çok çok fazla olmuştu 🥲