mineeeee sana şukadar söyliyim ve yaptirip yaptirmamak sana kalsin şeker yüklemesinde teneke kola oluyorya onun tenekesinde kolaya göre daha az asitli sekeri koladan az ıceteaden birazdaha fazla çilekli bir içecek içtim tadi okadar hosuma gittiki tabi burada tadından bahsetmek için yazmadim canim hiçmi normal hayatinda kola meyve suyu icetea tatli yemiyorsun burada amac gebe sekerine bakip seker oranin yuksekse ona gore beslenmene dikkat etmen ve diyabet icin igne kullanman gerekiyormu vs diye önlemini aliyorlar ona bakiyorlar bende arastirdim
Makale okudum seker hikayesi okudum bebegini yuksek seker yuzunden kaybeden seker yuklemesi yaptirmadim pismanim bebegim ne yazizkki kaybettim diye yazilar ama bir allahin kuluda şeker yüklemesi yaptim bebegimi kaybettim yazmamiş hep yorumlar şu şekilde tövbe birdaha şeker yüklemesi yaptirmam neden eee tadi çok kötu içtim kustum başima agri girdi aksama
Kadar midembulandi sen kendin için bukadar endişeleniyorsun sendende anne olmaz bebek icin kusacanda agrinda olacak yapmasaydin ozaman bebegi dmeek geliyor insan içinden
biri demiş cok kilo aldim bu yukleme yuzunden Biri yazmiş karincalanmam oldu kasiniyorum
Seker yuzunden valla bende içtim tadida çok guzeldi bas agrisida yapmadi kusturmadida asiri kiloda aldirmadi o ictigimiz
Glikoza kaadar ne sekerler yiyoruz meyvesinden tatlisina tatlidan icecege bacim karar senin yinede kusura bakma Uzun oldu hakkini hellal et