ggzemmj benim gibi. Bende öyle oldum 35 gün oldu istersen özel muayenesi olan bi doktor var kendi doktorum. Devlet takipliydim ama durum sezaryen olunca devlette olsun istemedim çünkü bekletiriz dediler 40 a kadar. Doktor çok şükür çok güzeldi bi bak istersen eğer düşünürsende tanıdık gibi fiyat alabiliriz çünkü teyzemde benden 10 gün sonra onda doğum yaptı. Şenol Kalyoncu adı bi araştır istersen.