Ay şükür valla gördük bu günleri gününü beklmicek gibi hissediyorum hep böyleydi son günlerde daha çok bu hissiyat geldi 37 yi geçelim ondan sonra rahatım ama 37 kontrol zamanı önemli o zaman Heycan dorukta şükür valla çok şükür sizde durumlar ne naptiniz bakalım kaç oldu