Aysenurozs Damlamsu merhaba bende gece 37 hafta olacağım 1 haftadır bel ve sırt ağrısı öldürdü beni ya bir çözüm bulabildiniz mi sanki belimi kırmışlar gibi hiç geçmiyor
Kanarya Damlamsu ayyy bnde 37. Haftadayım 3gündür bende de bel ağrısı oluyor. Uzanınca biraz rahatlıyorum.
Ferahkabay Dinlenin doğumuunuz yakındır bebeğiniz yavaş yavaş kanala gidiyor ondan bence dikkat edin kendinize
Aysenurozs Kanarya vallahi uzansam da olmuyor oturup destekleyince bir tık daha iyi ne yapsam olmuyor yani sırtımla belimde geçmeyen bir ağrı var ne olacak böyle herkes yaşıyor mu onu da bilmiyorum normaldir inşallah ya