Kızlar 39+2deyiz Ara ara sancım oluyor böyle aşağı baskı halinde sürekli bugün ise sanki adet sancısı gibi ama tabi ki biraz daha fazla sancimiz var yürürken de ara ara alttan diken batar gibi batıyor sizce kafası aşağıda kendini doğuma mi hazırlıyor yoksa her an doğum olur mu