Kızlar hepinizin doktoru hamileliğinizin başından itibaren boy ve kilo ölçülerinizi yazdı mı ya benim doktorum başından beri beni hiç tartıya çıkartmadı hiç kilo ile ilgili de konuşmadı ama ilk hamileliğimde başka doktorlara gittiğimde hemen kilomu ölçmüşlerdi ? 🤷🏻♀️