Bugün doktor doktor bebek aşağıda bayağı baş aşağı duruyor ama erken doğum riskin yok 3 buçuk cm kapalı rahim ağzın gibi bir şey söyledi ama vajina da aşırı baskı hissi var 31 haftalık hamileyim böyle sanki orası çıktı çıkacak gibi yine de erken doğum gibi bir durum olur mu acaba hiç yaşayan var mı böyle bir durumu ?