AyFa1608 Tbayram 98 günümüz kaldı ama erken doğum riskimiz de var bugün son eksikler için son kargo gelicek haftaya da yıkayıp ütüleyip çantayı yapmayı düşünüyorum hem erken geleblir hemde herkes ağırlaşınca olmuyor yazıyor gözüm korktu😅
Tbayram AyFa1608 Bence de zor olabilir özellikle ayakta ütü yapıyım derseniz. Ben daha önceki haftalarda yapmama rağmen dinlene dinlene yaptım ayakta zor oldu. Bide dediğiniz gibi erken riski gibi durumlar için erken bitirmekte fayda var✨
Prenses34_annesi Tbayram son 17 günümüz kaldı kızımla kıyafetler yıkandı ütülendi yerlerine yerleştirildi bebek hastane çantası ve kendim için hazırladığım çanta hazır küçük hanımın gelmesini beklemek kaldı geriye 🥰
Tbayram Prenses34_annesi Allah sağsalim kucağınıza almayı nasip etsin güzel günlerde kullansın giysin eşyalarını🍀💖
AyFa1608 Tbayram yok kız ne yorcam kendimi 😂 üçlü priz çekip yere oturcam yerde yapcam ütüyü 😅 evet yorulmadan ziyade erken doğum için hazırda bulunsun her an ne olacağı belli olmuyor
Tbayram yagizegemom Amin inşallah, bende çok heyecanlıyım ilk bebeğimiz süreç nasıl ilerleyecek neler olucak merak içindeyim🤭💖