Kayaozge Ben 30 haftalığım 1.300 kiloda çok mu zayıf yaa😏 doktorum iyi dedi ama buradaki rakamları görünce az gibi geldi bir an bana
Kubrakck57 Kayaozge her bebeğin gelişimi, kilo alma hızı ve bünyesi farklıdır. Bizimki de hafta ve kilo olarak aynı sizinki ile. Doktor gayet iyi olduğunu söyledi. Aşağıda olabilirdi nihayetinde . Aklımızda kalmasın gayet iyiler :)
[silindi] Melkekkrgnn bebeğiniz küçük değilki neden moral bozuyorsunuz? Kilo boy herkesin aynı olacak diye şart yok böyle şeylere takılmayın hiç🙏🏻 Sağlıklı olsun gerisi önemli değil ☺️
Semanurrrr13 Melkekkrgnn ayy benimde 2.700 bende bakıyorum hep Moralim bozuluyor bebek için üzülüyorum
Kayaozge Kubrakck57 Yok doktorum bana da ayına göre kilosu iyi dedi burda da bazı annelerin bebişlerin kilosunu okuyunca afalladım bir an yoksa içim rahat ☺️Size de teşekkür ederim 🤍