Ygmrry Kızlar 30.haftamdayım burnum sürekli tıkalı geceleri boğularak uyanıyorum sanki öneriniz var mı? Oda nemlendirici kullanan memnun kalan var mı?
Mysmrt Ygmrry ben de kiwiden hava nemlendirici aldım rahatladım en azından artık rahat uyuyabiliyorum
Babykalamar Weewell aldim buhar makinasi biraz rahat ettim diyebilirim. 34+6 dayim hala tamamen gecmedi ama. Burnum tikaniyor agzimdan nefes aliyorum sonra agzimda kuruyor surekli uyaniyorum.buhar nakinasi biraz rahatlatti
Nurcangulpideci @Ygmrry burun içinize vazelin sürün ve odanızda buhar makinesi mutlaka bulundurun. Yüksek yastık da yatarsanız bi de rahat ettiriyor.
Nurcangulpideci @Feyzaclk burun spreyi normalde de burun damarlarını inceltip kanamaya sebep oluyor gebelikte kan artışından dolayı daha fazla sıkıntı yaratabilirmis. Gebelik eğitiminde belirtmişlerdi.
Feyzaclk Nurcangulpideci illadin yapıyor onu çok keskin çünkü ama otrivine yapmıyor. Nefessizlikten iyidir