Cigdeemm GldnTlh0633 ah canım senin işin daha zor ben evden çıkmak istemiyorum az yürüsem başlıyo sıkıntılar.doğum bellimi
GldnTlh0633 Cigdeemm belli değil henüz normal görünüyor şimdilik o yüzden beklemedeyiz 🙄 seninki belli mi?
Kubdenya Cigdeemm benim çok zor geçti hamileliğin o yüzden bugünlere şükür diyorum. Sürekli kustum 4 ay boyunca
Sdffby Aynı şeyler bendede geçerli valla oturduğum yerden bazen ayağa kalkıyorum düzelmesi için 35+5 im ama heran gelebilir çünkü sıkıntılı geçiyo erken gelcek gibi 😕
muhteriz Bende 34+3üm ve dediğiniz gibi ayaklar hep kaburgamda sanki göğsümden sonra başlıyor göbek taş gibi popoyu dayamış tek yastıkla bile nefessiz kalıyorum mide yanmaları çatı ağrısı kalçalarda ağrı vs git gide ağırlaştım
Tosbik Cigdeemm vallahi bnde bunaldım Allah biliyor. 35haftaligim. 36.haftamda kontrol var. Doktorum sezryan derse eger hiç yok demem heralde o kadar bana fenalik geldi
Cigdeemm Tosbik bende 37.haftada gidicem kontrole inanın erken alın diyesim geliyor🙈 üzülüyorum erken olmasın diye ama böylede çok zor dayanamıyorum
Cigdeemm Ben doktorun verdiği ilaçlarıda kullanmıyorum artık bıraktım.içesim gelmiyor zaten kontrollerde hiç sıkıntı yok diyor doktor